Pod názvem „nej“ si třídy mohly představit např. nejhezčí, nejoriginálnější či nejkreativnější tablo. To ale muselo obsahovat i povinné prvky: fotku nebo fotky třídy v oblečení z „Černo-bílého dne“ a název třídy. Na třídnických hodinách žáci navrhli, jak by tablo mohlo vypadat a jakým způsobem ho zpracují. A poté začala samotná realizace. Žáci na svém výstupu pracovali také v hodinách výtvarné výchovy či o přestávkách, a některé třídy dokonce i v mimoškolním čase. V den „D“ se všechna tabla shromáždila ve sborovně, kde je učitelé s obdivem prohlíželi. Protože šlo ale o soutěž, bylo třeba každé tablo vyfotit a vytvořit on-line anketu pro pedagogický sbor. Soutěžilo se ve třech kategoriích. Vyučující měli možnost zvolit v každé kategorii jedno „nej“ tablo. Naši učitelé umí ocenit vynaložené úsilí, a proto hlasovali v hojném počtu. V kategorii první až třetí ročník zvítězily se stejným počtem hlasů dvě třídy: 1. A a 3. B. Vítězem v kategorii čtvrtý až šestý ročník se stala 4. C a v kategorii sedmý až devátý ročník se umístila na první příčce 7. A. Vítězným třídám gratulujeme.
Cílem soutěže bylo zapojit do této aktivity co nejvíce dětí a podpořit týmového ducha. Podle reakcí třídních učitelů a žáků se to podařilo. A proto patří velký dík všem zúčastněným třídám, učitelům a vedení školy.
Zástupci školního parlamentu